رزرو مسجد قبا بلوار خیام مشهد

جهت رزرو با شماره تلفن 09150800045 تماس بگیرید

برای رزرو مسجد قبا با شماره ۰۹۱۵۰۸۰۰۰۴۵ تماس بگیرید

نام مسجد : قبا

آدرس : بلوار خیام , خیام جنوبی , خیام جنوبی ۲

ظرفیت کل : حدودا ۷۰۰ نفر

تعداد صندلی قسمت آقایان : ۷۰ عدد

تعداد صندلی قسمت بانوان : ۶۰ عدد

آسانسور : دارد

 

رزرو مسجد قبا بلوار خیام مشهد

مسجد قبا مشهد از جمله مجلل ترین مساجد شهر مشهد است. این مسجد با وسعتی بالغ بر ۲۰۰۰ نفر به یکی از پرتقاضا ترین مساجد جهت مناسبت های مختلف از جمله محرم و صفر ، ماه مبارک رمضان تبدیل شده است. در مسجد قبا مشهد تمامی امکانات مورد نیاز جهت برگزاری مراسمات و مناسبات همانند سیستم صوتی با کیفیت بسیار خوب ، مداح ، تعداد صندلی کافی جهت میهمانان در هر دو قسمت بانوان و آقایان ، مهماندار جهت پذیرایی از مهمان در اختیار برگزارکنندگان قرار می گیرد. در هر مراسم با توجه به شئونات مراسم ، میزهای گل آرایی و شمع آرایی می تواند توسط برگزارکننده تعبیه گردد.

مسجد قبا همچون سایر مساجد از قشر کودک و نوجوان غافل نشده و به این مهم نیز بسیار تاکید دارد. در این مسجد با استفاده از ظرفیت هایی همچون کارشناسان مجرب در حوزه های خانواده و مسائل فرهنگی ، امکانات بسیاری در حوزه فرهنگی و مذهبی در اختیار اقشار مختلف و سنین مختلف قرار می گیرد.

امکانات مسجد قبا عبارتند از

  • ظرفیت پذیرایی بیش از ۷۰۰ مهمان
  • آسانسور جهت بانوان
  • صندلی مناسب جهت پذیرایی از آقایان و بانوان
  • مسئولین پذیرایی و کادر مجرب و حرفه ای
  • کتابخانه تخصصی با بیش از ۲۳ هزار نسخه کتاب

 

آدرس مسجد قبا مشهد

مسجد قبا مشهد واقع در خیابان خیام جنوبی ۲۱ است. از جهت معماری یکی از زیباترین مساجد شهر مشهد و ازجمله تجهیزترین مساجد می باشد. ورودی آقایان در قسمت ورودی ۷ پله دارد و ورودی خانم ها در طبقه اول قرار داشته که آسانسور به منظور راحتی تعبیه شده است. البته دقت داشته باشید که خیابان خیام ۲۱ دارای مسیر ماشین رو نیست و بایستی از سایر مسیرها به این مسجد مراجعه نمایید. بهترین مسیر مراجعه به این مسیر حاشیه خیابان خیام می باشد که جای پارک متناسب نیز در اختیار مهمانان قرار می دهد. به دلیل وجود جای کافی جهت پارک خودرو ها، مسجد قبا خیام مشهد به یکی از اولین گزینه های برگزاری مراسم تبدیل شده است.

ظرفیت مسجد قبا مشهد

همانطور که قبلا اشاره شد مسجد قبا با داشتن ظرفیت بالغ بر ۲۰۰۰ نفر می تواند دغدغه فضای کافی برای پذیرایی از مهمانان را برای میزبانان مراسم برطرف نماید. در اطراف دو سالن زنانه و مردانه صندلی جهت پذیرایی از مهمان تعبیه شده است و علاوه بر صندلی ، فضای خالی بسیار زیادی جهت نشتن سایر مهمانان وجود دارد. به همین جهت از بابت فضای کافی برای پذیرای مهمانان نگرانی نداشته باشید.

تلفن مسجد قبا مشهد

شماره تماس مسجد قبا مشهد ۰۹۱۵۰۸۰۰۰۴۵ می باشد که می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رزرو مسجد قبا اقدام نمایید. تلفن مسجد به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی میزبانان و مهمانان گرامیست. هم چنین با تماس با این شماره تلفن می توانید از سایر امکانات و خدمات باخبر شده و یا درباره موضوعاتی همچون رزرو مساجد در مشهد ، سوال درباره مداح و قاری سطح اول در مشهد ، وسایل مورد نیاز جهت برگزاری مراسمات مختلف و یا حتی خرید سنگ قبر و ترحیم اطلاعات کسب نمایید. هم چنین مشاوره های لازم سفارش حلوا و شیرینی متناسب با مراسم و خدمه پذیرایی آقایان و بانوان نیز به صورت تلفنی به میزبانان گرامی داده می شود.

کتابخانه مسجد قبا مشهد

از مهمترین ویژگی های مسجد قبا ، کتابخانه مسجد قبا می باشد. این کتابخانه در سال ۱۳۷۷ و با پیگیری محلیان و اعضای هیات امنا و مشارکت آستان قدس رضوی با مساحتی حدود ۸۰۰ متر مربع در این مسجد ایجاد شد. در این کتابخانه حدود ۲۳ هزار نسخه کتاب چاپی موجود می باشد که البته شامل نشریات نیز می گردد. در حال حاضر این کتابخانه ۱۲ هزار نفر عضو فعال داراست. کتابخانه مسجد قبا دارای بخش های مختلفی همچون تالار مرجع ، سالن مطالعه ، قفسه باز ، واحد امانت و مطبوعات می باشد. ساعت کار کتابخانه برای بانوان از ساعت ۷:۱۵ تا ۱۳ و آقایان ۱۳:۳۰ تا ۱۹:۳۰ می باشد که البته در روزهای تعطیل خدمات رسانی ندارد. به علت وجود شیشه های دوجداره و فضایی مناسب مطالعه که عایق صدا می باشد ، فضایی بسیار مطلوب جهت مطالعه متقاضیان استفاده از کتابخانه می باشد.

متقاضیان جهت ثبت نام در کتابخانه و دریافت کارت عضویت می توانند با مراجعه حضوری به مسجد قبا از امکانات کتابخانه آن بهره مند گردند.

رزرو مسجد قبا مشهد

جهت رزرو مسجد قبا به راحتی می توانید با شماره ۰۹۱۵۰۸۰۰۰۴۵ تماس حاصل نموده و نسبت به رزرو آن اقدام نمائید. رزرو مسجد قبا مشهد جهت برگزاری مراسمات مختلف مذهبی و فرهنگی در ۲۴ ساعت شبانه روز از طریق شماره تماس ارائه شده امکان پذیر می باشد. همچنین می توانید به صورت حضوری نیز مراجعه نموده تا در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به برگزاری مراسم شما اقدام شود. با بررسی تعداد مهمانان ، درباره امکانات مختلف و تعداد پرسنل پذیرایی و سایر امکانات مورد نیاز میزبان محترم مشاوره داده خواهد شد. داشتن آسانسور جهت طبقه اول قسمت بانوان یکی از مزیت های اصلی این مسجد می باشد که مسجد قبا را نسبت به سایر مسجد ها متفاوت تر می سازد. هم چنین می توانید جهت آماده سازی پک های پذیرایی ترحیم در هنگام رزرو مسجد این مورد را درخواست دهید.

به جهت انجام مسائل دینی در شب های قدر و احیا ، هیچ رزروی در این شب ها صورت نمی پذیرد تا به مراسمات مذهبی پرداخته شود. این مسجد در طی ادوار مختلف محل برگزاری این مراسم بوده است.

عکس مسجد قبا مشهد

بخش های مختلفی در مسجد قبا مشهد وجود دارد که می توانید عکس های مسجد قبا در زاویه های مختلف را ادامه مشاهده نمائید. به جهت سهولت رزرو مسجد قبا ، تصاویر قرارداده شده با دقت انتخاب شده اند.

کانون فرهنگی مسجد قبا مشهد

کانون فرهنگی مسجد قبا مشهد نیز همانند سایر کانون ها با همکاری بسیج مسجد در مناسبت های مختلف مذهبی از جمله دهه اول و دوم محرم ، دهه سوم محرم و ایام صفر ، ایام فاطمیه و ایام ولادت و شهادت ائمه معصومین و مناسبت های فرهنگی پذیرای عاشقان و دلباختگان اهل بیت می باشد که این مهم نقش ارزشمندی در حفظ شعائر دینی دارد.

اخبار و مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *