رزور مسجد الزهرا احمدآباد مشهد

جهت رزرو با شماره تلفن 09150800045 تماس بگیرید

 نام مسجد : مسجدالزهرا(س)

آدرس مسجد : حاشیه بلوار احمدآباد.بین ابوذر غفاری و رضا

ظرفیت کل : حدودا ۱۲۰۰ نفر

تعداد صندلی قسمت آقایان : ۷۰ عدد

تعداد صندلی قسمت بانوان : ۶۰ عدد

آسانسور : ندارد(هر دو سالن همکف با حدود ۸ پله میباشد)

رزور مسجد الزهرا احمدآباد مشهد

مسجد الزهرا مشهد یکی از مساجد مبله مشهد و از بزرگترین مساجد دارای امکانات در مشهد می باشد که با ارائه خدمات و امکانات ویژه در شمار بهترین مساجد این شهر قرار دارد. معماری و زیرساخت این مسجد جهت برگزاری مراسمات و مناسبات خصوصا مراسم ترحیم و ختم بسیار مناسب می باشد . به دلیل امکانات ویژه و خاصی که مسجد در خدمت برگزار کنندگان مراسمات ختم قرار می دهد ، این مسجد به یکی از قطب های اصلی برگزار کننده مناسبت های ترحیم تبدیل شده است. در هر دو قسمت زنانه و مردانه سیستم صوتی بسیار مناسب و مجهز تعبیه شده است. این مسجد با داشتن ظرفیتی بالغ بر ۱۰۰۰ نفر جهت برگزاری مراسمات تعداد متوسط بسیار مناسب می باشد. ورودی قسمت آقایان و بانوان یکی است و هر دو دارای ۷ پله می باشد که البته جهت دسترسی راحتتر به سرویس بهداشتی ، که در طبقه زیرین است ، آسانسور وجود دارد همچنین مسیر ویلچر رو نیز در پله ها تعبیه گردیده است. به دلیل واقع شدن این مسجد در منطقه احمد آباد به آن مسجد الزهرا احمداباد نیز گفته می شود.

امکانات مسجد الزهرا مشهد

از جمله امکانات مسجد الزهرا احمداباد می توان به ظرفیت و جای پارک مناسب آن اشاره نمود. هم چنین این مسجد دارای امکانات صوتی بسیار خوب و مجهز است که رضایت صاحبان و میزبانان مجلس را از برگزاری مراسمات به دست آورد. هم چنین در شبستان و در فضای این مسجد نورپردازی های حرفه ای صورت گرفته که فضای آن را دلنشین تر می سازد. مسجد الزهرا مشهد در شمار مساجد لوکس و نوساز مشهد به جهت رسیدگی به بنای آن ، قرار گرفته است. سایر امکانات مسجد الزهرا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

تعداد ظرفیت آقایان ۴۰۰ و بانوان ۳۵۰ نفر به صورت همزمان

تعداد صندلی آقایان ۵۰ و بانوان ۴۰ عدد صندلی چرمی است که به صورت دورتادور مسجد چیده شده است و البته فضای کافی جهت پذیرایی سایر مهمانان نیز فراهم است. انتخاب صندلی چرم مشکی موجب آسایش و راحتی مهمانان و زیبایی مسجد گردیده.

در سه شیفت صبح و عصر و شب امکان برگزاری مراسم وجود دارد

در تمام روزهای هفته امکان رزرو مسجد امکان پذیر است

جهت استفاده از سرویس بهداشتی آسانسور تعبیه شده است.

دارای کفش داری است.

مکان مناسبی جهت تاج گل تعبیه شده است. در قسمت ورودی و خروجی مسجد مکان مناسبی جهت قرار دادن تاج گل تعبیه شده.

میز شمع و گل آرایی در قسمت بانوان موجود است

رزرو مسجد و حسینیه الزهرا

رزرو مسجد و حسینیه الزهرا مشهد به سادگی امکان پذیر است.در این مسجد علاوه بر برگزاری نمازهای یومیه ، سایر مراسم و مناسبت های مذهبی و فرهنگی با کمک بسیج مسجد و هیات امنا مسجد و کسبه و اهالی محل برگزار می گردد. جهت رزرو این مسجد می توانید با شماره تماس ارائه شده ارتباط حاصل نموده و یا به صورت حضوری مراجعه نمائید. به جهت تعداد بالای صندلی ها و ظرفیت مسجد الزهرا مشهد ، به راحتی می تواند امکانات مورد نیاز و فضای کافی را در اختیار میزبانان گرامی قرار دهد. هم چنین در این مسجد پرسنل جهت پذیرایی وجود دارند که در هنگام رزرو مسجد آماده خدمات رسانی به مهمانان می باشند. پرسنل مجرب و کادر ماهر که آسودگی خاطر شما را جهت برگزاری مراسمات فراهم می نمایند.

به دلیل موقعیت بسیار خوب این مسجد و بنای مناسب آن ، این مسجد به یکی از بزرگترین قطب های برگزاری مراسم ختم در مشهد تبدیل شده است. هزینه برگزاری مراسم در مسجد الزهرا مشهد وابسته به فاکتورهای مهمی از جمله تعداد مهمانان ، ساعت رزرو مسجد ، امکانات مورد نیاز و خدمه پذیرایی و غیره می باشد. بنابراین هزینه ثابتی جهت رزرو مسجد و حسینیه الزهرا مشهد وجود ندارد و می توانید با تماس با شماره تلفن ارائه شده جهت مشاوره و دریافت قیمت اطلاعات کسب نمائید.

شماره تلفن مساجد مشهد

شماره تماس مسجد الزهرا احمداباد مشهد ۰۹۱۵۰۸۰۰۰۴۵ می باشد. هم چنین شما می توانید جهت مشاوره برای برگزاری مراسمات خود با شماره تماس داده شده ارتباط گرفته و همچنین جهت تدارک پک های مناسبتی مشاوره دریافت نمائید.

عکس مسجد الزهرا مشهد

تصاویری از مسجد الزهرا مسهد به جهت سهولت در انتخاب مسجد مورد نظر شما در اختیار مهمانان گرامی قرار می گیرد.

آدرس مسجد الزهرا مشهد

مسجد الزهرا احمد آباد مشهد از یک سو به خیابان رضا و از سوی دیگر به خیابان احمد آباد منتهی می گردد. از سوی دیگر می توان آدرس آن را حدفاصل بلوار ابوذرغفاری و بلوار رضا عنوان نمود. همانطور که گفته شد این مسجد دو طرفه است ، بنابراین به دلیل معماری خاص آن ، غرق در نور است. این مسجد توسط دکتر فقیهی حکم آبادی وقف گردید. در این مسجد مراسمات مذهبی و فرهنگی با کیفیت مطلوب در مناسبت هایی همچون ولادت ها ، دهه محرم و صفر ، دهه فاطمیه ، جشن ولادت حضرت رضا (ع) و شبهای احیا برگزار می گردد. به دلیل آن که اداره این مسجد بر عهده هیات امنا مسجد می باشد که توسط مردم انتخاب شده اند ، در هنگام وجود بحران و مسائل خاص برای مسجد ، بسیار زود دست به کار شده و اقدام به حل مشکل می نمایند.

نزدیکترین مترو به مسجد الزهرا

نزدیک ترین ایستگاه مترو به مسجد و حسینیه الزهرا مشهد ، ایستگاه فلسطین و طالقانی می باشد که البته تا رسیدن به مسجد پیاده روی نیز دارد.

اعتکاف مسجد الزهرا مشهد

همزمان با رسیدن زمان اعتکاف ، در این مسجد نیز اعتکاف برگزار می شود. جهت ثبت نام برای اعتکاف و کسب راهنمایی های لازم می توانید با شماره تماس ارائه داده شده ارتباط بگیرید.

اخبار و مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *