رزرو مسجد المهدی بلوار رضوی مشهد

جهت رزرو با شماره تلفن 09150800045 تماس بگیرید

مسجد المهدی بلوار رضوی مشهد

مسجد المهدی رضاشهر مشهد که به نام حضرت مهدی (عج) نام‌گذاری شده، در شهر مقدس مشهد و در حدود ۱۰ مسجد به طور مستقیم از این نام استفاده می‌کنند. این مسجد شاخص‌ترین آن‌ها، مسجد المهدی فلسطین مشهد و مسجد المهدی بلوار رضوی مشهد را شامل می‌شود. مسجد المهدی رضاشهر به دلیل موقعیت مکانی بسیار خوب و قرار گرفتن در مرکز شهر، شهرت زیادی به دست آورده است. ورودی این قسمت دارای کفشدار است و برای قرار دادن پک های پذیرایی مناسب است.

مسجد رضوی یکی از مشهورترین مساجد مشهد است که در بلوار پیروزی واقع شده است. این مسجد به نام امام رضا (ع) نامگذاری شده است. مناطق پیروزی در شرق مشهد واقع شده است و به دلیل نزدیکی به حرم مطهر امام رضا (ع) معروف است. نزدیکترین مسجد به مسجد رضوی المهدی در رضاشهر است.

یکی از دلایل دیگری که باعث قرار گرفتن مسجد المهدی پیروزی مشهد در کانون توجه همشهریان عزیز مشهدی شده است، برگزاری مراسمات و مجالس ترحیم متعدد و به واسطه آن افزایش مراجعه مردم به این مسجد است.

با افزایش تعداد مساجد و بهبود کیفیت آن‌ها، چه از نظر ساخت و ساز و چه از نظر موقعیت مکانی، صاحبان مجالس انتخاب‌های متعددی برای برگزاری ترحیم دارند. به همین دلیل، اگر مساجد بافت قدیمی و یا معماری ضعیفی دارند، با همت خیرین، نمازگزاران و جمع آوری کمک‌های مردمی باید اقدام به بازسازی و مرمت آن‌ها کرد.

رزرو مسجد المهدی در رضاشهر

با تشریفات ما، می توانید جهت برگزاری مراسمات ترحیم در مسجد المهدی رضاشهر و یا دیگر مساجد در مشهد، اقدام به رزرو نمایید. رزرو این مسجد به صورت شبانه روزی انجام می شود و شما می توانید با ما در تماس باشید و تاریخ و ساعت مورد نیاز خود را در اختیار ما قرار دهید. ما به شما اطمینان می دهیم که همه چیز به بهترین نحو برای شما به اجرا در می آید.

آدرس مسجد المهدی در بلوار رضوی، رضاشهر، مشهد

مسجد المهدی در بلوار رضوی، رضاشهر، مشهد در منطقه پیروزی واقع شده است. مکانی که این مسجد در آن قرار دارد، به دلیل نزدیکی به بلوار رضوی و در دسترس بودن برای همه، به راحتی قابل دسترس است. در صورت تمایل به رزرو مسجد المهدی در تاریخ مد نظر، می توانید به صورت شبانه روزی با ۰۹۱۵۰۸۰۰۰۴۵ تماس بگیرید و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید. برای نصب بنر در قسمت بیرونی مسجد، دیوار مخصوصی وجود دارد که برای این منظور مناسب است.

در بخش بانوان، به جای بنر، می توانید از میز گل آرایی و شمع آرایی استفاده کنید تا بهترین تزئینات را برای این بخش به ارمغان آورید. می توانید به صفحه تزئین میز ترحیم در مشهد مراجعه کنید تا انواع مدل های مختلف را ببینید. همچنین به منظور پارک خودرو، باید از حاشیه بلوار یا کوچه های نزدیک به مسجد استفاده کنید.

تلفن مسجد المهدی رضاشهر در مشهد

با تماس با کارشناسان ما، می‌توانید تلفن مسجد المهدی رضاشهر را دریافت کرده و خدمات مسجد را با کیفیت بالا تجربه کنید. تیم تشریفات ملکوت همواره در خدمت شماست و پاسخگوی سوالات شما به صورت ۲۴ ساعته است.

ظرفیت مسجد المهدی رضاشهر در مشهد

مسجد المهدی رضاشهر با ظرفیت بالغ بر ۵۰۰ نفر، یکی از بزرگترین مساجد در شهر مقدس مشهد است. این بنای مقدس، با توجه به موقعیت جغرافیایی خود در مرکز شهر، جایگزینی مناسب برای برگزاری مراسمات و محافل ترحیم باشکوه می‌باشد. همچنین، جای پارک مناسب خودرو نیز در مقابل و کوچه‌های اطراف مسجد قرار دارد که باعث گردیده به یکی از مساجد پر مراسم مشهد تبدیل شود.

امکانات مسجد المهدی در رضاشهر مشهد

برای تمامی صاحبان مجالس، دارا بودن مسجد با امکانات مناسب بسیار حائز اهمیت است. مسجد المهدی در بلوار رضوی مشهد، علاوه بر امکانات مناسب جهت برگزاری مراسمات ترحیم، از موقعیت جغرافیایی و جایگاه پارکینگ بسیار مناسبی نیز برخوردار است. مسجد رضوی با داشتن ظرفیت تقریبا ۵۰۰ نفر و دارا بودن ۳۰ صندلی برای آقایان و ۳۰ صندلی برای بانوان، به مسافران و زائران این امکان را می دهد که در آرامش و خلوت به عبادت بپردازند. این مسجد در طبقات بالایی هم دارای صندلی هایی است که به راحتی می توان از آنها استفاده کرد. همچنین دارای آسانسوری است که برای تسهیل در حرکت برای افراد سالمند و کودکان بسیار مفید است.

امکان عزیمت میهمانان به طبقه فوقانی مسجد با استفاده از آسانسور، یکی از موارد مهمی است که بیشتر صاحبان مجالس به دنبال آن هستند. متاسفانه، اکثریت مساجد به دلیل قدمت بنا و نبود فضای مناسب برای احداث آسانسور، از این امکانات برخوردار نیستند.

مسجد المهدی در دو طبقه جداگانه برای برگزاری مراسمات ترحیم زنانه و مردانه طراحی شده است و دارای آسانسور برای عزیمت بانوان به طبقه فوقانی مسجد است.

معماری داخلی و فضای بسیار چشم نواز این مسجد، توسط هنر دست اساتید بزرگی کاشی کاری و آینه کاری شده است. آینه کاری فضای داخلی مسجد در کنار میز و صندلی جهت پذیرایی و نورگیری مناسب، زیبایی و جذابیت آن را صد چندان افزوده است.

بعضی از مشتریان شرکت تشریفات شمس (بهترین گروه خدمات مجالس ترحیم در مشهد)، از ما سؤال می‌کنند که آیا مسجد جهت بانوانی که معذوریت شرعی دارند و نمی‌توانند وارد فضای مسجد شوند، حسینیه با حکم شرعی دارد یا خیر؟ در پاسخ به این سؤال، باید گفت که بله، این مسجد بخش مشخصی را به جهت حسینیه بانوان اختصاص داده است که تمامی مدعوین مجالس، بدون محدودیت، در مراسم حضور پیدا کرده و تسلی خاطر بازماندگان باشند.

 

اخبار و مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *