رزرو مسجد امام حسن مجتبی(ع) بلوار امامت مشهد

جهت رزرو با شماره تلفن 09150800045 تماس بگیرید

مسجد امام حسن مجتبی(ع)

مسجد اما حسن مجتبی (ع) امامت مشهد یکی از شعبات دیگر مسجد هاییست که به نام این امام بزرگوار نامگذاری گردیده است. این مسجد در یکی از محلات مشهد به نام آزادشهر واقع گردیده و از جمله مساجد محبوب در این خیابان و محله می باشد. امکانات بسیار خوب این مسجد همچون جای پارک مناسب برای خودرو ، امکاناتی نظیر میز و صندلی به تعداد مناسب و هم چنین آسانسور این مسجد را در زمره مساجد پرطرفدار جهت برگزاری مراسمات ترحیم ، تعذیه و ختم هم راستای مساجد برند شهر مشهد قرار داده است.

این مسجد ظرفیتی بالغ بر ۱۰۰۰ نفر بصورت غیر همزمان و ۴۰۰ نفر بصورت همزمان داراست و در زمره مساجد دارای ظرفیت مناسب قرار دارد.

امکانات مسجد امام حسین مجتبی در خیابان امامت مشهد

این مسجد در مکانی از خیابان امامت شهر مشهد قرار دارد که از جای پارک مناسب خودرو برخوردار می باشد

ظرفیت کل این مسجد بصورت همزمان بالغ بر ۴۵۰ نفر می باشد

تعداد صندلی در قسمت آقایان ۴۰ عدد است

تعداد صندلی های قسمت بانوان ۴۰ عدد می باشد

این مسجد دارای آسانسور می باشد

این مسجد دارای قسمت حسینیه نیز می باشد که جهت بانوانی که عذر شرعی دارد مانعی جهت ورود به مسجد نداشته باشند.

در این مسجد کادر مجرب و آموزش دیده و کاربلد جهت پذیرایی از مهمانان وجود دارند که با توجه به مراسم برگزار شده ، شان و منزلت مهمان را حفظ نموده و اقدام به پذیرایی از مهمانان صاحب مجلس نمایند. هم چنان امکان بسته بندی پک نیز در این مسجد امکان پذیر است که با تماس از شماره تلفن ها می توانید جهت این پک ها که چه چیز دارا باشد ، مشورت گرفته و اقدام نمایید.

آدرس مشجد امام حسن مجتبی امامت مشهد

آدرس مسجد امام حسن مجتبی (ع) در محله آزادشهر و بلوار آموزشگار می باشد که به جهت نزدیکی آن به خیابان امامت به این نام مشهور گردیده است. آدرس دقیق این مسجد مشهد ، بلوار آموزگار و خیابان میرزا کوچک خان و بین میرزا کوچک خان ۴۸ و ۵۰ می باشد. مسجد ماما حسن مجتبی در منطقه امامت مشهد به جهت جغرافیایی به توت ، ساندویچ ارگانیک گوشتویچ و استدیو گلی و هم چنین نانوایی و خشکشویی محمد جاوید نزدیک می باشد. هم چنین در نزدیکی این مسجد فروشگاهی با نام فروشگاه محصولات سلامتی مسجدی ها قرار گرفته است. به دلیل قرار گیری این مسجد در حدفاصل خیابان های امامت و آموزشگار و میرزا کوچک خان ، دسترسی به این مسجد از طریق خطوط اتوبوسرانی به سادگی امکان پذیر می باشد.

در مسجد امام حسن مجتبی ( ع )  هر ساله مراسم اعتکاف در ایام به خصوص خود برگزار می گردد.

رزرو مسجد امام حسن مجتبی (ع) در خیابان امامت مشهد

جهت رزرو مسجد امام حسن مجتبی (ع) امامت مشهد به راحتی می توانید با شماره ۰۹۱۵۰۸۰۰۰۴۵  تماس حاصل نموده اقدام به رزرو آن نمائید. رزرو مسجد امام حسن مجتبی در مشهد به صورت ۲۴ ساعته از طریق شماره یاد شده به جهت برگزاری مراسمات مختلف مذهبی و فرهنگی امکان پذیر می باشد. همچنین میزبان گرامی می تواند به صورت حضوری به آدرس مراجعه نمایند تا به صورت حضوری مشاوره دریافت نموده و اقدام به رزرو مسجد نمایند. در زمان رزرو مسجد کلیه مشاوره های لازم را می توانید درخواست نمایید. بسته به تعداد میهمانان شما ، مسجد امکانات مختلف هم چون پذیرایی و پرسنل مورد نیاز جهت پذیرایی را در اختیار میزبان قرار خواهد داد. داشتن آسانسور یکی از مزیت های اصلی این مسجد می باشد که مسجد امام حسن مجتبی (ع) را دچار وجه تمایز نسبت به سایر مساجد نموده است. هم چنین می توانید جهت آماده سازی پک های پذیرایی ترحیم و تعزیت در هنگام رزرو مسجد این مورد را مورد مشاوره قرار دهید و درخواست نمایید.

در مسجد امام حسن مجتبی(ع) هر ساله همزمان با شب های خاص و مناسبت های خاص همچون دهه اول و دوم محرم و صفر و شب های قدر ، مراسمات خاص مذهبی برگزار می گردد. هم چنین در این مسجد مناسبت های فرهنگی و کلاس های آموزشی هم زمان با مناسبت های مذهبی برقرار می باشد.

تلفن مسجد امام حسن مجتبی (ع) امامت در مشهد

شماره تماس مسجد امام حسن مجتبی (ع) امامت در مشهد         می باشد که میزبان محترم می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رزرو مسجد امام حسن مجتبی (ع) امامت در مشهد اقدام فرمایید. تلفن مسجد به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی میزبانان و مهمانانداران گرامیست. جهت اطلاع از سایر امکانات و خدمات و یا پرسش درباره موضوعاتی همچون رزرو شعبات دیگر این مسجد در مشهد ، سوال جهت رزرو قاری و مداح دارای سطح اول کشوری و استانی در مسجد، امکانات و تجهیزات مورد نیاز جهت برگزاری مراسمات مختلف اطلاعات کسب نمایید.هم چنین چنانچه میزبان محترم نیاز به پک های پذیرایی ، حلوا و یا سایر امکانات پذیرایی داشته باشد و درباره پرسنل پذیرایی سوال داشته باشد از طریق شماره تماس یاد شده می تواند پاسخ خود را بیابد.

 

 

اخبار و مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *