رزرو مسجد غدیر باباعلی بلوار ارشاد مشهد

جهت رزرو با شماره تلفن 09150800045 تماس بگیرید

مسجد غدیر باباعلی بلوار ارشاد مشهد

مسجد غدیر باباعلی مشهد از جمله مجهزترین و فعال ترین مساجد مشهد می باشد. این مسجد توسط شخص خیری با نام آقای درویشی که مالک هتل های زنجیره ای درویشی می باشد ساخت و وقف گردیده است. این مسجد از جمله مساجدی است که دارای شعب دیگری در سطح شهر مشهد می باشد. از جمله شعبات دیگری مسجد باباعلی می توان به غدیر باباعلی خیابان کامیاب و هم چنین غدیر بابا علی خیابان فلاحی قاسم آباد و غدیر بابا علی واقع در بلوار معلم اشاره نمود. این مسجد از جمله مساجد محدودیست که دارای شعب دیگری در سطح شهر می باشد. بزرگترین شعبه این مساجد همان مسجد غدیر بابا علی واقع در ارشاد می باشد. فضای وسیع موجود در مسجد باباعلی غدیر مشهد امکان پذیرایی از مهمانان را برای میزبان فراهم می آورد به شکلی شئونات و آبروی صاحب مجلس حفظ گردد. در داخل فضای مسجد و هم چنین در حیاط امکان قرار گیری تاج گل از آن جا که مکانی برای آن تعبیه شده ، وجود دارد. به دلیل قرار گیری این مسجد در خیابان ارشاد مشهد به آن مسجد ارشاد مشهد نیز گفته می شود.

 

کتابخانه مسجد غدیر بابا علی

مسجد غدیر باباعلی مشهد متاسفانه دارای کتابخانه نمی باشد.

 

رزرو مسجد غدیر باباعلی

رزرو مسجد غدیر باباعلی ارشاد مشهد از طریق شماره تماس داده شده و هم چنین مراجعه حضوری امکان پذیر است . این مسجد با داشتن کادر مجرب و پرسنل ماهر در هر دو قسمت آقایان و خانم ها ، آماده پذیرایی از مهمانان شماست تا مراسم شما به صورت ویژه و در شئونات مناسب برگزار گردد. هم چنین در هر دو قسمت آقایان و بانوان سیستم صوتی بسیار مجهز تعبیه گردیده که امکان برگزاری مراسم های مختلف را راحتتر می سازد. مسجد غدیر باباعلی مشهد با داشتن ظرفیت و گنجایش زیاد و امکانات مناسب، به یکی از اصلی ترین انتخاب های میزبانان جهت برگزاری مراسم تبدیل شده است.

داشتن کفشداری در این مسجد نیز یکی دیگر از مزیت های این مسجد به شمار می رود. هم چنین آبدارخانه ای در این مسجد قرار دارد که به قسمت داخلی مسجد راه داشته و کار پذیرایی را ساده تر می نماید. پرسنل پذیرایی در این مسجد نیز کادری مجرب و ماهر بوده که کار پذیرایی از مهمانان را برعهده خواهند گرفت. این مسجد به مساجد دیگری هم چون مسجد امام حسن و امام سجاد نزدیک می باشد. در این مسجد نیز همانند سایر مساجد مناسبت های فرهنگی هم زمان با مناسبت های مذهبی با همکاری بسیج مسجد و هیات امنای مسجد و کسبه و اهالی محل برگزار می گردد.

 

ویژگی های مسجد غدیر باباعلی

از مهم ترین مزیت های این مسجد آن است که ورودی مسجد در قسمت آقایان و بانوان هر دو در طبقه همکف بوده و دیگر نیازی به بالا رفتن یا پایین رفتن از پله و آسانسور وجود ندارد. بنابراین رزرو این مسجد راحتی و آسایش را برای آقایان و بانوان سالخورده تضمین می نماید. از جمله نکات مهم و مزیت های این مسجد وجود جای پارک بسیار مناسب جهت مهمانان مناسبت ها و مراسمات می باشد که دیگر مهمانان دغدغه جای پارک خودرو خود را نداشته باشند. در قسمت ورودی مسجد و روبروی آن پارکینگ بزرگ اختصاصی وجود دارد و هم چنین به جهت قرار گرفتن این مسجد در میانه فضای سبز ، پیدا کردن جای پارک برای سایر مهمانان نیز کار دشواری نخواهد بود. سایر امکانات مسجد می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • ظرفیت بالغ بر ۲۰۰۰ نفر غیر همزمان و ۱۴۰۰نفر همزمان در هر دو قسمت آقایان و بانوان
  • تعداد صندلی تعبیه شده در قسمت آقایان ۷۰ و در قسمت بانوان ۴۵ عدد می باشد.
  • امکان رزرو مسجد در هر سه شیفت صبح و عصر و شب و در هر ۷ روز هفته امکان پذیر است.
  • دارای کفش داری است.
  • دارا بودن حیاط داخلی
  • مکان مناسب جهت تاج گل

آدرس مسجد غدیر بابا علی مشهد

مسجد غدیر بابا علی مشهد شعبه ۳ در انتهای خیابان ارشاد ۱ و منطقه ۶۰۰ دستگاه واقع گردیده است. قسمت مردانه و زنانه مسجد در طبقه همکف قرار داشته و با شیشه ای حایل از یکدیگر جدا می گردد. محوطه داخلی حیاط مسجد جهت تزئینات و قرار گیری تاج گل و بنر مورد استفاده قرار می گیرد. هم چنین به دلیل قرار گیری مسجد روبروی پارک ، امکان بازی کودکان در پارک نیز فراهم است. از آن جا که جای پارک بسیار عالی در اختیار برگزار کنندگان مراسم ترحیم قرار می گیرد، معمولا این مسجد یکی از اصلی ترین انتخاب های برگزار کنندگان مراسم توسط صاحبان عزا می باشد. در این مسجد تمامی مناسبت های مذهبی هم چون دهه اول محرم ، دهه دوم محرم ، صفر ، ولادت و شهادت ائمه معصومین ، شبهای قدر و احیا وغیره برگزار می گردد. این مسجد دارای قسمت حسینیه نیز می باشد و یکی از مجهزترین مساجد مشهد است که تا ۲۰۰۰ مهمان را پاسخگوست.

 

تلفن مسجد غدیر باباعلی مشهد

تلفن مسجد باباغدیر مشهد شعبه ۳ ارشاد ۰۹۱۵۰۸۰۰۰۴۵ می باشد. با تماس با شماره ارائه شده می توانید جهت برگزاری مراسم و مناسبت های خود مشاوره دریافت نمائید و یا اقدام به کسب اطلاات در زمینه های مختلف از جمله امکانات ، پک مناسبتی و غیره نمائید. لازم به ذکر است میز یادبود تعبیه شده که در قسمت بانوان قرار دارد بسته به سلیقه میزبان می تواند در قسمت آقایان قرار گیرد. هم چنین با تماس با این شماره می توانید همزمان با رزرو مسجد مشاوره در خصوص مداح ، قاری ، چگونگی روند برگزاری مراسم و امکانات مورد نیاز و غیره کسب نمائید.

اخبار و مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *